Ny blogg ! <33

Hejsan!

Det här är min nya blogg !!
Jag själv heter Lisa och älskar att vara med kompisar , rida, rita, mysiga filmkvällar med familjen, vara med mina underbara kusiner Julia och Alicia och mycket mer.

Jag äääälskar djur !
Jag har 1 hund, 3 katter, fiskar,1 kanin, 2 hästar sm jag delar med min syster och mina kusiner, 2 marsvin, 2 vuxna degusar och 8 degusungar :) ! <3333
Kaninen, en av katterna, båda marsvinen och en av dom två vuxna degusarna är bara mina men jag ska kanske få en av degusungarna också ! <33
hunden är min systers och de 2 katterna, fiskarna och häsarna är allas.
Och sen ska alla degusungar säljas förutom  2 eller en som ska bli min och majas.
Degusungarna föddes den 16/1 -09 och är hur söta som helst !!!!!!!!!! <33

Jag gillar att se på Zack and Codys ljuva hotelliv, top model, lets dance, körslaget och andra teveserier ! <33
Min favvorätt är potatissoppa, plättar, pizza, nachos och tacopaj ! XD


                                            Här är en bild på Zack och Cody ! Zack till höger, Cody till vänster <33

bjb jbubvyuvu gi gui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0